miércoles, 5 de octubre de 2016

Fall Beauty 2016: Nail Polish Pics.



Mi estación favorita del año ha llegado (aunque lastimosamente no se aprecia del todo en Panamá) y como no darle la bienvenida con una buena manicura. El otoño me fascina completamente. Los colores, la moda, la comida... si me mudara a algún fantástico lugar mágico, quisiera que ese reino viviese en un otoño eterno. ¿Y como no gustarme tanto si nací en él? ;)

Para añadir más a mi otoñal alegría, el nude y los tonos pasteles en las uñas se impusieron como beauty trends en los shows de marcas reconocidas durante las distintas Fashion Weeks alrededor del mundo.

My favorite season has arrived (unfortunately, cannot be fully appreciated here in Panama, we bounce around summer and winter only) and I am welcoming it with a good manicure. Autumn fascinates me completely. Colors, fashion, food ... if I suddenly move to some fantastic magical place, I want that kingdom stay in an eternal fall. And how not to love fall? Im an October baby ;)

Adding more happiness to my "autumnal joy", nude and pastel colored nails made it to be a beauty trend, imposed in shows of well known brands during the various Fashion Weeks around the world.


Photo via: Fashionisers


 Hace algunas semanas había subido una foto en Instagram comentándoles de que estaría escribiendo un pequeño post sobre una marca de esmaltes para uñas que me ha gustado mucho. Llevo probándola desde hace algunos meses atrás y se ha vuelto una de mis favoritas. Color Club es una línea de esmaltes con base en New York, que es bastante nueva en Panamá. Su gama de productos es bastante amplia, contando con glitters, confetti, esmaltes que brillan en la oscuridad, de efecto matte, endurecedores, gotas de secado rápido, tratamiento para crecimiento, entre otras.

Los tonos de colores que manejan son absolutamente preciosos y hay para todos gustos. Personalmente, yo siempre me inclino a los colores nude, pasteles o el blanco; ya que como le digo siempre a mi hermana a broma, hay colores de uñas que ciertamente hacen que parezca que tengo un anti estético uñero (mi tono de piel es algo "especial") y siento que los tonos claros —con algunas excepciones como el dorado— son los que mejor quedan sobre mi piel bronceada y bastante amarilla. 

En cuanto a duración, compiten bastante con otras marcas reconocidas como Essie y Sinful colors.

A few weeks ago I uploaded a photo on Instagram commenting that I would be writing a small post about a nail polish brand I've been loving. I've been testing it a few months ago and has become one of my favorites. Color Club is a nail products line based in New York, which is quite new here in Panama. Their product range is quite wide, with glitters, confetti, glowing in the dark polishes; matte effect, hardeners,  fast drying drops, holographic effect, among others.

Color shade are absolutely beautiful and they have for all tastes. Personally, I always tend to go for white, nude, and pastels colors; because, as I always tell my sister while joking, that theres some colors that certainly make my nails seem aesthetically rotten (my skin tone is hmmm.. "special") and I feel like light colors suit me better —I have to give a shot out to my home boy gold, who also looks bomb on my nails— that colors are perfect for my bronzed and extremely orangey-yellowish skin.

In terms of duration, compete fairly with other brands like Essie and Sinful colors.


Photo via: Live Love Polish



Los productos de Color Club puedes adquirirlos en los establecimientos de Nevada, via web por Amazon, Glitter Drop Store, ACVBeauty. Estoy segura de que ya deben estar en algunos salones de belleza también :)

¿Qué colores vas a llevar en las uñas durante éste otoño?

What colors are going to wear on your nails this fall?

**Not a sponsored post. 

8 comentarios:

  1. I'm a big fan of Essie nail polish and want to try their new range out. I like a classic red and neutrals in general. I' so lazy with my nails though!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Yeah me too! I love a good manicure, but sometimes I feel soo lazy to paint my nails hahaha ESPECIALLY waiting for them to dry~

      Thanks for comment Trona x

      Eliminar
  2. Respuestas
    1. Right? I think pastel colors are suitable for winter too
      Thanks for for your comment Rose! x

      Eliminar
  3. This is unique i must confess... i have some but these designs caught my heart honestly. That's some beauty girl..


    Brenda

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. They are so pretty right? Thank you Brenda! x

      Eliminar
  4. I recently picked up a shade of nail polish called "City of Angels" that's absolutely gorgeous, although I normally don't buy $8 nail polishes. Also, I'm currently having a giveaway - you should come check it out!
    https://www.bluecanyoncorner.wordpress.com

    ResponderEliminar